شرح وظایف واحد امـــور اداری.
- ساماندهی و نظارت بر کلیه امور مرتبط با مدیریت منابع انسانی در مجموعه جهاد دانشگاهی
- مدیریت و راهبری امور اداری، پرسنلی و خدمات رفاهی در شبکه جهاد دانشگاهی
- راهبری و مدیریت کلیه امور خدمات عمومی و پشتیبانی در ستاد دفتر مرکزی
- نظارت بر انجام کلیه امور دبیرخانه و بایگانی جهاد دانشگاهی و زمینهسازی ثبت، نگهداری و بازیابی سریع، آسان و مطمئن اسناد و مدارک و مکاتبات
- برنامهریزی و مدیریت واگذاری و برون سپاری فعالیت های فاقد ارزش افزوده به پیمانکاران خارج از مجموعه
- مدیریت و نظارت بر تهیه، تدوین، بازنگری و اصلاح دستورالعملها و قوانین مورد نیاز و نظارت بر حسن اجرای ضوابط اداری، رفاهی، پرسنلی و عمومی در جهاد
- کنترل و تایید نهایی احکام صادره، گزارش کار ماهانه و سایر فرم ها و اسناد مرتبط با امور اداری، پرسنلی و رفاهی کارکنان
- پیگیری تهیه دعوتنامه و دستور جلسات شورای اداری و استخدامی و شرکت در جلسات این شورا به عنوان دبیر
- نظارت بر انجام امور اداری، صدور احکام و محاسبه و استخراج اضافه کار، تأخیر، غیبت، مرخصی و مأموریت کارکنان دفتر مرکزی
- پاسخگویی به مسائل اداری، رفاهی و پرسنلی کارکنان در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه
- بررسی و تایید دستورالعمل ها، روش ها و رویه های مرتبط با امور اداری، رفاهی و پرسنلی جهاد و پیگیری تصویب، ابلاغ و اجرای آنها
- مدیریت امور خدمات عمومی و پشتیبانی ستاد دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی
- برنامه ریزی تایید و تخصیص بهینه منابع انسانی و زمینه سازی افزایش سطح کارایی و اثر بخشی عملکرد ایشان
- صدور احکام اداری، پرسنلی و امضاء و مبادله قراردادهای همکاری در چارچوب وظایف و اختیارات ارجاع شده
- تصمیم سازی و ارایه گزارشات تحلیلی و مدیریتی به مقامات مافوق در چارچوب وظایف محوله
- نظارت و ایجاد هماهنگی بین ادارات و بخش های تابعه
- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق