شنبه 8 اردیبهشت 1403  

مسئول امور اداری

اداری.















شرح وظایف مسئول  امور اداری
1- نظارت برکلیه امور پرسنل تحت سرپرستی و برنامه ریزی و سرپرستی امور مختلف کارگزینی .
2- رسیدگی به پیشنهادات وتقاضاهای واصله مربوط به اموراستخدام ، تبدیل وضع استخدامی، بازنشستگی و برقراری حقوق آنان .
3- شرکت درکمیسیون ها و جلسات مختلف .
4- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل .
5-
  اتخاذ تدابیر لازم به منظورپیشرفت و بهبود امور جاری .
6- تهیه گزارشات لازم به مقام مافوق .
7- تهیه ضوابط و دستورالعملهای لازم.